• שירותי תיירות עסקית On Line


    בחר תאריכים
    בחר תאריך יציאה
    בחר תאריך חזרה
    תאריכי יציאה/חזרה אפשריים
    תאריך נבחר
    תאריכים לא פעילים
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    בחר תאריכים
    בחר תאריך יציאה
    בחר תאריך חזרה
    תאריכי יציאה/חזרה אפשריים
    תאריך נבחר
    תאריכים לא פעילים
    חפש נקה
    בחר תאריכים
    בחר תאריך יציאה
    בחר תאריך חזרה
    תאריכי יציאה/חזרה אפשריים
    תאריך נבחר
    תאריכים לא פעילים
    חפש נקה
  •  

    כיצד תקטינו את הוצאות החברה על נסיעות לחו"ל


    סוף השנה מתקרב ואתם שוב עוברים על הדו"חות ומגלים שגם השנה הוצאתם סכום משמעותי על נסיעות לחו"ל, אשר מנפח את חשבון ההוצאות שלכם ומקטין את השורה התחתונה.

    מה עושים? האם אפשר לחסוך?


    התשובה היא חד משמעית וברורה – ניתן לחסוך ובמקרים מסוימים אפילו עשרות אחוזים. ריכזנו עבורכם כמה עצות שיעזרו לכם להיערך כך שלא תגיעו שוב לאותה נקודה בשנה הבאה (תקראו ביסודיות, כי את הדובדבנים המתוקים השארנו לסוף של הקצפת). 

    הזמנת טיסות - איך זה עובד?


    כאשר אתם מודיעים לחברת הנסיעות שלכם שבעוד כמה שבועות, או מחר, אתם צריכים לטוס לניו יורק (או לכל מקום אחר...), סוכן הנסיעות נכנס למערכת שנקראת GDS. למערכת הזו מחוברות מצדה האחד כל חברות התעופה הסדירות בעולם ומצדה השני כל חברות הנסיעות. שם יחפש עבורכם הסוכן את הטיסה בשעות ובתאריכים שתרצו ויבצע עבורכם את ההזמנה.

    פשוט מאוד, נכון? אז זהו, שלא כל כך...

     איך אפשר להוזיל את עלות הטיסה?

    א.  האופציה הצנועה - ישנן כמה אפשרויות שמתאימות בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים, אך יש מקום גם לארגונים גדולים להחליט על מדיניות לפיה עובדים בדרג מסוים יכולים להסתפק בהן:

    1. טיסות צ'רטר -
    מרבית אנשי העסקים מעדיפים לטוס ב
    טיסות סדירות, שהן בטוחות יותר, ואין בהן הפתעות כגון שינויי שעות או ביטולים כפי שיש לעיתים בטיסות צ'רטר (אך התופעה צפויה להצטמצם עם כניסתו של חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה)).
    בכל אופן, אם עליכם לטוס ליעד שיש אליו טיסות צ'רטר והחיסכון הוא בראש מעייניכם, וגם יש לכם מידה מסוימת של גמישות –
    כרטיס בטיסת צ'רטר עשוי לעיתים לעלות אפילו חצי מחיר מכרטיס בטיסה סדירה.

    2. מחלקת תיירים -
    אנשי עסקים שנוסעים הרבה יעדיפו באופן טבעי
    לטוס בביזנס- שם אפשר להתפנק ולהתרווח, ליהנות משירות טוב, משקט ולפעמים גם מהזדמנות ליצור קשרים עסקיים מעניינים. מצד שני, טיסה במחלקת תיירים יכולה לחתוך לכם את ההוצאה בחצי (ואולי גם לחסוך לכם שיחות מעצבנות אם לא בדיוק בא לכם על נטוורקינג). לכל הפחות, אם יש עובדים בדרגים שונים שצריכים לטוס במסגרת תפקידם – לא כולם חייבים לטוס בביזנס תמיד ובייחוד בטיסות קצרות זה ממש לא נורא להסתפק באקונומי.

    3. Low Cost-
    אם אתם נזקקים באופן קבוע לטיסות פנימיות באירופה או בארה"ב וגם באזורים נוספים בעולם- ייתכן שכדאי לכם ללכת על האופציה הזו. טיסות בחברות ה-Low Cost אמנם פחות נוחות משום שהן בדרך כלל ממריאות ונוחתות בשדות תעופה משניים ולכן יש לבדוק היטב האם החיסכון לא יאבד בזמן ובעלות הנסיעה משדה התעופה ליעדכם. כמו כן, בטיסות אלה בדרך כלל תידרשו לשלם על מטען שאינו מטען יד וכן על אוכל ובעצם על כל שירות נוסף מלבד הטיסה עצמה. עם זאת, אם טיסות אלה כן תואמות את הצרכים שלכם, הבחירה בהן עשויה להקטין את הוצאות נסיעתכם במאות אחוזים.


    ב. הזמנה מראש  -
    יש לכם מועדים קבועים שבהם אתם יודעים שתצטרכו לטוס? הזמינו מראש ותוכלו לחסוך משמעותית. חברות התעופה מנהלות תשואה ויש אמרה ידועה שעל פיה בטיסה אחת בדרך כלל תתקשו למצוא שני נוסעים ששילמו את אותו מחיר. זו כמובן הקצנה מסוימת, אך הכלל הוא שבטיסות סדירות אין יתרון להזמנה מאוחרת ותכנון מראש מהווה יתרון.
    בנוסף, אם יש יעדים מסוימים שאתם נוסעים אליהם באופן קבוע,
    חברת נסיעות יעילה תדע להציף לכם מבצעים מיוחדים של חברות התעופה ליעדים הרלוונטיים.

    ג.  Refundable/Non-refundable-
    הקונבנציה בהזמנת טיסה לאיש עסקים היא לקחת כרטיס גמיש, שניתן לשינוי/ביטול בעלות נמוכה או ללא עלות במקרים מסוימים. בפועל- עלות השינוי/הביטול בכרטיסים מסוג זה מגולמת במחיר הגבוה של הכרטיס. משמע- עליכם לשאול את עצמכם האם ישנם מקרים רבים שבהם אתם מזמינים מראש ואחר כך נאלצים לשנות או לבטל את הכרטיס? מומלץ מאוד לבצע מעקב אחרי הרגלי ההזמנה שלכם ולבדוק את השאלה הזו. אם אתם מגיעים למסקנה שאתם חייבים את הגמישות – כמובן שכדאי לכם לוודא שאתם מזמינים כרטיסים שהם Refundable. אך אם אתם יכולים לוותר על הגמישות - כדאי לכם מאוד להנחות את חברת הנסיעות שאתם מעוניינים בכרטיסים הזולים יותר, גם אם הם Non-refundable. גם כאן מסתתר חיסכון משמעותי בעלויות.

     

     Mileage- נוסעים הרבה? יש לכך יתרונות מסוימים:

    א. הנוסע המתמיד-
    דאגו לרכז את נסיעותיכם ככל האפשר בחברת תעופה אחת. דאגו לוודא תמיד שבכל טיסה נצברות נקודות בנוסע המתמיד ודאגו לוודא שחברת הנסיעות מנצלת עבורכם את הנקודות ואף מציפה לכם באופן אקטיבי כאשר יש מבצעים מיוחדים הרלוונטיים אליכם להזמנה בנקודות הנוסע המתמיד. על פי מחקרים שנערכו בעולם, על ידי ריכוז הנסיעות בחברה אחת ניתן להביא לחיסכון של 8% מהוצאות הנסיעה השנתיות. לעיתים הפיתוי להזמין בחברה אחרת שמציעה מחיר נמוך יותר על כרטיס מסוים הוא גדול, אך מסתבר שבטווח הארוך הזמנות מהסוג הזה פוגעות בחיסכון ואינן משתלמות.

    ב. שותפים-
    שימו לב שבאפשרותכם לצבור נקודות נוסע מתמיד גם על ידי טיסה בחברות שונות ששייכות לאותה ברית חברות תעופה (שלוש הבריתות הגדולות בעולם הן: Star Alliance, SkyTeam  ו- Oneworld) וגם ברכישת שירותי קרקע (לינה, השכרת רכב ועוד) ברשתות שעובדות בשיתוף עם חברת התעופה (או ברית  התעופה) שאיתה אתם טסים. רכש חכם ויעיל של כל השירותים הללו יכול להביא לחיסכון משמעותי.

     מה עם העמלה של חברת הנסיעות?

    א. איך זה עובד?
    כיום חברות תעופה רבות עברו לשיטה של "עבודה בנטו", משמע- חברת התעופה מוכרת את הטיסה לחברת הנסיעות במחיר נטו וחברת הנסיעות קובעת בעצמה מה גובה דמי הטיפול שתגבה. עם זאת, ישנן לא מעט חברות תעופה שעדיין עובדות בברוטו, כלומר- מפרישות מראש עמלה מסוימת לחברת הנסיעות והחברה יכולה לבחור האם למכור במחיר הברוטו כפי שמתקבל מחברת התעופה, או להוסיף גם עליו עמלה נוספת.


    ב. שקיפות
    מומלץ להגיע להסכמה מראש עם חברת הנסיעות על גובה דמי הטיפול שלהם תהיה זכאית החברה עבור השירותים שהיא מספקת לכם.
     

     מדוע כדאי להזמין מחברת נסיעות?

    א. שירות
    חברות תעופה מתמחות בהפעלת אופרציה של טיסות, לאו דווקא במתן שירות ברמה גבוהה בכל מה שקשור בהזמנת הטיסה. חברת נסיעות איכותית יכולה לספק ללקוח שירות אישי יותר ברמה גבוהה, עם זמינות טובה יותר ועם היכרות מעמיקה עם צרכי הלקוח.

    ב. חיסכון -
    חברות תעופה רבות יגבו מהלקוח דמי טיפול בגין כל שינוי בנוסף לעלות השינוי על פי חוקי הכרטיס, בעוד שמרבית חברות הנסיעות לא יחייבו את הלקוח העסקי מעבר לעלות שגובה חברת התעופה על השינוי עצמו.

    ג. מגוון
    פשוט מאוד - חברת תעופה מוכרת כמובן את הטיסות שלה ואילו סוכן טוב תמיד ישווה עבור הלקוח בין כל החלופות הקיימות בשוק ויבחר עבורו את החלופה העדיפה מבחינת נוחות ומחיר.

    ד. שירותים משלימים
    מי רוצה להתפזר ולהזמין את מרכיבי הנסיעה מספקים שונים? סוכן נסיעות יידע לספק ללקוח את כל החבילה יחד- טיסה, מלון, העברות וצרכים נוספים ככל שקיימים, והכל בהתאם לצרכי הלקוח.

     

     מתי כדאי להזמין ישירות מחברת התעופה?

    אם כל הטיסות שלכם הן תמיד בימים קבועים וליעד קבוע, יש היגיון בהזמנה ישירות מחברת התעופה שטסה לאותו יעד בימים הרלוונטיים עבורכם. במצב הזה אתם אולי פחות זקוקים לשירותים של חברת נסיעות ויכולים לעשות משא ומתן ישיר עם חברת התעופה כדי לרכוש את הכרטיסים במחיר מוזל.

ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...